نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

معنوی‌نژاد: هر مسابقه حکم فینال دارد|امیدوارم بتوانیم جزو تیم‌های برتر جهان شویم

  • کد خبر: ۱۲۲۶۶۱
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
معنوی‌نژاد: هر مسابقه حکم فینال دارد|امیدوارم بتوانیم جزو تیم‌های برتر جهان شویم
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدجواد معنوی‌نژاد دریافت کننده تیم ملی والیبال پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی گفت: آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان را برگزار کردیم. خوشبختانه شرایطی فراهم شد که تمام بازیکنان توانستند حداقل یک ست بازی کنند.
وی ادامه داد: این دیدار‌ها کمک می‌کند که به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسیم و برای رقابت‌های قهرمانی جهان در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: در مسابقاتی که برگزار کردیم، کادر فنی و بازیکنان به اهدافی که داشتند رسیدند. بدون شک هماهنگی مدنظر کادرفنی هم حاصل شده است. این مسابقات پیش زمینه‌ای برای قهرمانی جهان است. در آن رقابت‌ها هر مسابقه حکم فینال دارد و در نخستین گام باید مقابل تیم سوم المپیک قرار بگیریم.
معنوی‌نژاد در مورد مسابقات قهرمانی جهان، گفت: خیلی سخت است که بخواهم از حالا قهرمان این رقابت‌ها را پیش‌بینی کنم، چون تیم‌های خیلی خوبی در این دوره حضور دارند. بدون شک هر تیمی که بهتر باشد، هماهنگ‌تر بازی کند و پا پس نکشد می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد. امیدوارم ما هم بتوانیم به هدف‌مان برسیم و جز تیم‌های برتر باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->